Goede morgen, wij zoeken de Vader en Moeder van Arnoldus Schutte uit Zwolle, hij is op 23-09-1726 gehuwd met Lambarte Schutte.
Familie
Ik heb niet begrepen waarom
Ik heb niet begrepen waarom dit gevraagd wordt.
Zowel de foto van de originele akte in Zwolle als de transcriptie staan online, en de dopen staan ook netjes getranscribeerd op VPND waarin de kinderen van het echtpaar staan.
Groet
Peter
Zowel de foto van de originele akte in Zwolle als de transcriptie staan online, en de dopen staan ook netjes getranscribeerd op VPND waarin de kinderen van het echtpaar staan.
Groet
Peter
-
Buurtmuseum Kamperpoort
Sorry wij hebben de vraag
Sorry wij hebben de vraag verkeerd gesteld wij zoeken de vader en moeder van Arnoldus Schutte.
Mvrg, Buurtmuseum Kamperpoort.
Mvrg, Buurtmuseum Kamperpoort.
-
Annelies Onijs Koetsier
Als ik zijn huwelijk zie, dan
Als ik zijn huwelijk zie, dan is hij niet in Overijssel geboren:
Arnoldus Schutte in de Diemermeer j.m. met
Lambarte Schutte j.d.
S:G: Willem Rensen
H:G: de bruets moeder
Zoals op Genver of bij VPND te zien is, zijn alleen de RK dopen van na 1692 bewaard. Jouw Arnoldus zou er tussen kunnen staan. Dopen NH zijn niet op internet aanwezig en wellicht zijn ze er helemaal niet.
http://www.genver.nl/nh/dtb0384.htm
De proclamatien moet in de Dimer mede gaen. Is geschiet
Ik snap de beredenering van Peter heel goed. Het gevoel bekruipt dat hier niet zelf naar is gezocht.... en anders had de vraagstelling beter kunnen zijn gezocht de doop van Arnoldus in Diemermeer. De informatie die je geeft is erg summier.
Arnoldus Schutte in de Diemermeer j.m. met
Lambarte Schutte j.d.
S:G: Willem Rensen
H:G: de bruets moeder
Zoals op Genver of bij VPND te zien is, zijn alleen de RK dopen van na 1692 bewaard. Jouw Arnoldus zou er tussen kunnen staan. Dopen NH zijn niet op internet aanwezig en wellicht zijn ze er helemaal niet.
http://www.genver.nl/nh/dtb0384.htm
De proclamatien moet in de Dimer mede gaen. Is geschiet
Ik snap de beredenering van Peter heel goed. Het gevoel bekruipt dat hier niet zelf naar is gezocht.... en anders had de vraagstelling beter kunnen zijn gezocht de doop van Arnoldus in Diemermeer. De informatie die je geeft is erg summier.
- ria van bessen
Het is inderdaad niet de 1e
Het is inderdaad niet de 1e keer, dat door het buurtmuseum om informatie gevraagd wordt, die heel makkelijk zélf is te vinden.
-
Buurtmuseum Kamperpoort
Wij vragen het niet voor ons
Wij vragen het niet voor ons zelf maar voor bezoekers die hier om vragen. Wij willen Annelies Onijs bedanken voor haar normale antwoord. Wij zullen in de toekomst beter nadenken en eerst zelf gaan zoeken als wij de tijd hebben om het te doen. In ieder geval bedankt voor alle reacties.