Ik doe onderzoek naar de familie Levinson/Leve(e)nson/Levis(s)on in Nederland. De informatie die met hulp van anderen inmiddels verzameld is, is te vinden op mijn website
Is er iemand bereid om na te zoeken of Noach Leevenson, overlijdensakte in 1901 nr 123 te Oldenzaal, daar mogelijk in past?
Leevenson in Oldenzaal
- ria van bessen
Hallo Johan, wat jammer, ik
Hallo Johan, wat jammer, ik ben net vandaag in Zwolle geweest. Ik heb geprobeerd jouw website - zoals je me laatst vroeg - te bezoeken, maar het lukt niet. Eerst kwam ik er wel op en kon ik de namen die ik aanklikte niet openen en later kreeg ik een foutmelding.
Groeten Ria
Groeten Ria
- ria van bessen
Hallo Johan, inderdaad werkt
Hallo Johan, inderdaad werkt de website wel. Ik heb vanmorgen gekeken. Ik wil graag meehelpen om gegevens te verzamelen, dus zal ik bovenstaande akte bij mijn volgend bezoek aan Zwolle controleren. Als je nog meer hebt, schroom niet, mail me, dan kan ik dat in een keer doen.
Met vriendelijke groeten, Ria van Bessen
- ria van bessen
Hallo Johan, ik ben diep
Hallo Johan, ik ben diep onder de indruk, wat een verhaal.
Ik hoop echt dat er een forumlid is die in de buurt van Oldenzaal woont en de moeite wilt nemen om even voor je in het Bevolkingsregister te kijken.
Ik wil graag voor diegene als tegendienst eventueel in Zwolle wat uitzoeken [voor hem of haar]
Ik hoop echt dat er een forumlid is die in de buurt van Oldenzaal woont en de moeite wilt nemen om even voor je in het Bevolkingsregister te kijken.
Ik wil graag voor diegene als tegendienst eventueel in Zwolle wat uitzoeken [voor hem of haar]
- ria van bessen
Hallo Johan,Overlijden
Hallo Johan,
Overlijden aangegeven op 21 mei 1901 door Mozes Leevenson 44 jr. slaapsteehouder en vader van de overledene wonende te Oldenzaal en door David Rozenberg 45 jr. koopman en wonende te Amsterdam van het overlijden van Noach Leevenson oud 10 jaar geboren te Amsterdam en wonende te Oldenzaal z.v. de 1e comparant en van Rebecka Becker, overleden op de 19e dezes maand des N.M. half zes in het huis staande in wijk A no. 690 waarvan akte en mede getekend door de 2e comparant aangezien de 1e comparant verklaarde geen schrijven te hebben geleerd.
Overlijden aangegeven op 21 mei 1901 door Mozes Leevenson 44 jr. slaapsteehouder en vader van de overledene wonende te Oldenzaal en door David Rozenberg 45 jr. koopman en wonende te Amsterdam van het overlijden van Noach Leevenson oud 10 jaar geboren te Amsterdam en wonende te Oldenzaal z.v. de 1e comparant en van Rebecka Becker, overleden op de 19e dezes maand des N.M. half zes in het huis staande in wijk A no. 690 waarvan akte en mede getekend door de 2e comparant aangezien de 1e comparant verklaarde geen schrijven te hebben geleerd.
-
ansmeijlink
Dag Jan
Dag Jan Ze zijn allereerst naar Amsterdam gegaan. heb gezien dat Jetta naar Oldenzaal is gegaan na overlijden van Nathan in 1898, in 1899 komt zij weer terug en gaat wonen bij Abraham Samiljan.