Avond
Op 25-3-1814 overlijdt in Zwollekerspel Derk Meijlink, zijn vrouw Janna Cornelis overlijdt 25-8-1814, ze hebben 6 kinderen, de oudste is 19 jaar (dochter) het jongste kind is 8 jaar.
Ik ben wezen zoeken naar een weeshuis, maar kan niets vinden, ook gezocht naar een akte van momberschap, ook niets kunnen vinden.
Waar zouden deze kinderen gebleven zijn, in hun trouwaktes staat dat ze j.m. of j.d. van Mastenbroek of Zwollekerspel zijn.
Een van de dochters is overleden in het armenhuis toen zij 17 was.
Ans Meijlink
weeskinderen?
-
ansmeijlink
MorgenDat klopt, dit zijn een
Morgen
Dat klopt, dit zijn een paar van hun kinderen, maar ik probeer te achterhalen wie hun momber is, aangezien mijn stamboom dood loopt bij hun grootouders, ik hoop dat het een familielid is, misschien dat ik dan verder kan gaan,
Ans Meijlink
Dat klopt, dit zijn een paar van hun kinderen, maar ik probeer te achterhalen wie hun momber is, aangezien mijn stamboom dood loopt bij hun grootouders, ik hoop dat het een familielid is, misschien dat ik dan verder kan gaan,
Ans Meijlink
- ria van bessen
Hallo Ans, volgens mij moet
Hallo Ans, volgens mij moet je in het Vredegerecht zijn van Zwollerkerspel - om iets te kunnen vinden over deze familie. Ik weet niet of je daar al hebt gezocht?
Groeten Ria van Bessen
Groeten Ria van Bessen
-
ansmeijlink
Dag RiaIn het vredegerecht
Dag Ria
In het vredegerecht niets gevonden, maar nu weet ik niet hoe verdwr, waren er notarissen in die tijd?
Ans
In het vredegerecht niets gevonden, maar nu weet ik niet hoe verdwr, waren er notarissen in die tijd?
Ans