Hallo allemaal,
Misschien een beetje een rare vraag, maar misschien weet iemand een oplossing. Ik ben al jaren met genealogie bezig, niet alleen met onze afstamming maar ook ons onderzoek naar de papiermakers op de Veluwe. We hebben heel wat gegevens verzameld, o.a. veel boeken, foto's enz.
Van mijn eigen familie heb ik nog veel oude foto's, trouwboekjes van mijn overgrootouders, klederdracht van mijn overgrootmoeder, tabakspot van mijn overgrootvader enz.
Nu ben ik de laatste van de familie en ik zou het toch wel erg jammer vinden als straks alles in de papierversnipperaar komt of bij de kringloop terecht komt. Misschien heeft iemand een tip of weet iemand wat ik het beste kan doen in dit geval.
Groeten Gerdien
Wat te doen?
-
louise
Beste Gerdien,Ik ben lid van
Beste Gerdien,
Ik ben lid van het NGV (Nederlandse Genealogie Vereniging) te Weesp en voer als vrijwilliger overlijdensadvertenties in; in de laatste hoedanigheid kom ik regelmatig in het Verenigingscentrum te Weesp en daar hebben ze een grote verzameling van naslagwerken en ook een heleboel foto's, boeken etc. uit legaten.
Het verenigingsgebouw is voor iedereen toegankelijk en is ook via internet te bereiken:
www.ngv.nl en te bezoeken op:
Adres:
Papelaan 6
1382 RM Weesp
tel.: 0294 - 413301
Openingstijden:
donderdag en zaterdag 10.00-16.00u
(uitgezonderd feestdagen)
Misschien dat je met hun contact op kunt nemen en kunt vragen naar de mogelijkheden.
Gr. van Annette en succes
Ik ben lid van het NGV (Nederlandse Genealogie Vereniging) te Weesp en voer als vrijwilliger overlijdensadvertenties in; in de laatste hoedanigheid kom ik regelmatig in het Verenigingscentrum te Weesp en daar hebben ze een grote verzameling van naslagwerken en ook een heleboel foto's, boeken etc. uit legaten.
Het verenigingsgebouw is voor iedereen toegankelijk en is ook via internet te bereiken:
www.ngv.nl en te bezoeken op:
Adres:
Papelaan 6
1382 RM Weesp
tel.: 0294 - 413301
Openingstijden:
donderdag en zaterdag 10.00-16.00u
(uitgezonderd feestdagen)
Misschien dat je met hun contact op kunt nemen en kunt vragen naar de mogelijkheden.
Gr. van Annette en succes