Jacob Hartgers - Kampen ?
-
Arthur747
Nou ik was er van uit gegaan
Nou ik was er van uit gegaan dat die mevrouw Hogelaar zijn vorige vrouw was, laatste kind geboren in 1868, dus ik ben gaan bladeren vanaf 1768 tot ik in 71 dus het huwelijk tegen kwam, maar in Deventer was er geen ander huwelijk, dus hij is niet in Deventer tussen 68 en 71 nog een keer getrouwd. Ik zal een kijken of ik dat huwelijk kan vinden met Reiniera Aleida Bleijener. Bleijener is overigens een zeer zeldzame naam, want ik krijg geen enkele hit op de naam. Tenzij ik het verkeerd lees. Ik kan zeker geen foto/screenshot plaatsen op deze site? mmvgt Arthur
- ria van bessen
De kinderen uit het huwelijk
De kinderen uit het huwelijk met Vogelaar zijn deze toch?Marina (Jans) Kist 1752-????Fenneken (Jans) Kist 1753-????Gerrit Jan (Jans) Kist 1755-????Hendricus (Jans) Kist 1756-1834 TreeHarmen (Jans) Kist 1758-????Gerrit (Jans) Kist 1760-????Gardina (Jans) Kist 1765-????Johanna (Jans) Kist 1768-???? Trouwens, dat iemand zulke gegevens zo op internet zet ... dit is helemaal niet volledig en geen bronvermelding.Lekker plakwerk. Ik zou de dopen toch maar controleren.. de moeder moet G. Vogelaar zijn. Daarna is hij hertr. 1771 met Reiniera én daarna met G. Hulsbergen Of er is een dubbelganger... komt vaker voor dan je denkt.
-
Arthur747
Ik heb de trouwboeken terug
Ik heb de trouwboeken terug gekeken tot 1747 maar ik kom geen ondertrouw tegen van Jan Kist. Wel een Hendrick Kist j.m. aan de Brink met Christina van Aken wed. Dirk Bouwhuis aan den Norenbergstraat, getrouwd 14 februari 1749.Ik ga morgen of zo de doopboeken bekijken. mvgtArthur
Goedemorgen,
Goedemorgen,Laat ik nu net zelf iets aan het zoeken zijn in Deventer en kom een zoon tegen van Jan Kist x Hogelaar in 1760,je kunt een akte in een bericht of mail zetten door te klikken op de ''paperclip'' linksboven en dan kopieren>plakken, eens zien of het lukt:http://www.stadsarchiefdeventer.nl/?sid ... oomin=true Jettie Ps gecontroleerd, bij mij werkt het goed
-
Arthur747
Ik heb gisteren avond toch
Ik heb gisteren avond toch nog even naar het doopboek Deventer gekeken en wel in het jaar 1768 waarin dan Johanna (Jans) Kist geboren zou zijn als dochter van Jan Kist op basis van de Genealogie "Sevinga"..... Maar ik zie echter in 1768 op 8 mei 1768 gedoopt Gerhard, zoon van Jan Kist en Reiniera Aleida Bleijner......
-
Arthur747
Bedankt Jetie, de link werkt
Bedankt Jetie, de link werkt goed. Dus is het een dubbelganger (iemand met de zelfde naam), of is Jan Kist tussen 1760 en 1768 hertrouwd? Maar ik heb alle ondertrouwen bekeken, misschien heb ik er overheen gelezen. mvgt Arthur
-
Arthur747
In 1768 ook Johanna dochter
In 1768 ook Johanna dochter van Jan Kist en Geetrui Hogelaar gedoopt op 13 maart 1768.....
- ria van bessen
Een dubbelganger, kan niet
Een dubbelganger, kan niet anders gezien de dopen 1768 van 2 kinderen in mrt en mei met verschillende moedersWelke Jan moet jij dan hebben ?
-
Arthur747
De Jan Kist die later huwde
De Jan Kist die later huwde met Gerridina Hulsbergen en daarvoor was gehuwd met Reiniera Aleida Bleijener/ Bleijner. mvgtArthur
- ria van bessen
Mooi, dan heb je het opgelost
Mooi, dan heb je het opgelost!Succes verder!