Coetsier Amsterdam 1945 op FS
-
Annelies Onijs Koetsier
FamilySearch van de Mormonen
FamilySearch van de Mormonen.
Hier kan je geboortes, huwelijken, huwelijkse bijlagen en overlijdens vinden.
Mijn computer loopt steeds vast op deze site.
Vandaar dat ik hulp inroep.
[ 09. Januari 2013, 16:17: Bericht gewijzigd door: Annelies Onijs Koetsier ]
Hier kan je geboortes, huwelijken, huwelijkse bijlagen en overlijdens vinden.
Mijn computer loopt steeds vast op deze site.
Vandaar dat ik hulp inroep.
[ 09. Januari 2013, 16:17: Bericht gewijzigd door: Annelies Onijs Koetsier ]
-
Annelies Onijs Koetsier
Inmiddels een persoonskaart
Inmiddels een persoonskaart van Nicolaas aangevraagd en gekregen. Hij is ongehuwd [vakje bij gehuwd is leeg] en in 1956 overleden.
Mijn ervaring is dat als
Mijn ervaring is dat als iemand is overleden, de nabestaanden zo'n 3 a 4 weken erna een bedankje versturen of plaatsen in de krant. Johannes Jacobus zou dan ongeveer eind oktober overleden zijn. En dat klopt:
hij is overleden 29-10-1945.
https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/T ... :690470300
Over zijn zoon en dochter:
als je zoekt in stadsarchief Amsterdam op persoonskaarten is er een Nicolaas Johannes van 1931 en een Petronella Klasina van 1937. Dit zouden zijn kinderen kunnen zijn.
Mvg, Carolina
hij is overleden 29-10-1945.
https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/T ... :690470300
Over zijn zoon en dochter:
als je zoekt in stadsarchief Amsterdam op persoonskaarten is er een Nicolaas Johannes van 1931 en een Petronella Klasina van 1937. Dit zouden zijn kinderen kunnen zijn.
Mvg, Carolina
-
Annelies Onijs Koetsier
Dank je wel Carolina! Via
Dank je wel Carolina! Via mijn man zijn computer lukte het me om de akte in te zien via jouw link.
Dat andere had ik inmiddels gevonden, en wellicht daar ook weer nageslacht van gevonden via Facebook.
Als ik bij WWW kijk, en een gratis proefabonnement neem, dan kan je aktes inkijken.
Zo heb ik gedownload: Huwelijk Jacoba Margaretha Coetsier X Christiaan Heinrich Weber.
Hierin staan een hele rits kinderen die meneer Weber erkent. Betekend dit automatisch dat hij dan ook de natuurlijke vader is? En krijgen zij dan automatisch de achternaam Weber als zij erkent zijn?
Dat andere had ik inmiddels gevonden, en wellicht daar ook weer nageslacht van gevonden via Facebook.
Als ik bij WWW kijk, en een gratis proefabonnement neem, dan kan je aktes inkijken.
Zo heb ik gedownload: Huwelijk Jacoba Margaretha Coetsier X Christiaan Heinrich Weber.
Hierin staan een hele rits kinderen die meneer Weber erkent. Betekend dit automatisch dat hij dan ook de natuurlijke vader is? En krijgen zij dan automatisch de achternaam Weber als zij erkent zijn?
-
blauwe_parel
- ria van bessen
Annelies,Dat je computer
Annelies,
Dat je computer vastloopt heeft waarschijnlijk te maken het het feit dat de computer te weinig ruimte heeft om de foto's op te slaan die je aan het bekijken bent. Ik vermoed dat omdat hoogstwaarschijnlijk na een bepaald aantal aktes de boel vast gaat zitten?
Heb je ingesteld dat jouw computer de brownsergeschiedenis wist, telkens als je afsluit?
groet Ria
Dat je computer vastloopt heeft waarschijnlijk te maken het het feit dat de computer te weinig ruimte heeft om de foto's op te slaan die je aan het bekijken bent. Ik vermoed dat omdat hoogstwaarschijnlijk na een bepaald aantal aktes de boel vast gaat zitten?
Heb je ingesteld dat jouw computer de brownsergeschiedenis wist, telkens als je afsluit?
groet Ria
-
blauwe_parel
Annelies,Nicolaas komt ook
Annelies,
Nicolaas komt ook voor in het militieregister.
Ik kan er alleen niet in.
Misschien iemand anders wel?
http://militieregisters.nl/zoek#?p04%3D ... 3Dcoetsier
Margaret
Nicolaas komt ook voor in het militieregister.
Ik kan er alleen niet in.
Misschien iemand anders wel?
http://militieregisters.nl/zoek#?p04%3D ... 3Dcoetsier
Margaret
- ria van bessen
Vermoedelijk is dit de reden
Vermoedelijk is dit de reden dat je er niet in komt?
Er staat nl.
Klik op een naam in bovenstaande lijst om aan rechterzijde het "bron" venster met daarin een miniatuur versie van de afbeelding te tonen. Om de afbeelding te vergroten om te kunnen lezen wat er op staat moet u deze eerst KOPEN. Kies één van de twee opties onder in het bron venster, en vervolgens op de "naar de KASSA" knop rechts boven aan deze pagina.
Hier weer een voorbeeld dat voor genealogsiche informatie geld gevraagd wordt.
Er staat nl.
Klik op een naam in bovenstaande lijst om aan rechterzijde het "bron" venster met daarin een miniatuur versie van de afbeelding te tonen. Om de afbeelding te vergroten om te kunnen lezen wat er op staat moet u deze eerst KOPEN. Kies één van de twee opties onder in het bron venster, en vervolgens op de "naar de KASSA" knop rechts boven aan deze pagina.
Hier weer een voorbeeld dat voor genealogsiche informatie geld gevraagd wordt.
-
blauwe_parel
Ja, dat bedoelde ik Ria
Ja, dat bedoelde ik Ria
Margaret
Margaret