Wie mag ik een tekst uit het Gelders Archief mailen ter transcriptie.
Het lukt me niet alles te lezen...
leeshulp
-
Annelies Onijs Koetsier
Je mag mij het wel mailen,
Je mag mij het wel mailen, kijken of ik er iets van kan maken.
-
Jan Bijvank
waar mail ik het naar toe?
waar mail ik het naar toe?
-
Annelies Onijs Koetsier
volgens mij moet je mijn mail
volgens mij moet je mijn mail adres achter de schermen zien. Ergens in de inleiding staat hoe dat moet.
-
Annelies Onijs Koetsier
Hallo Jan,
Hallo Jan,
Ik heb de foto's ontvangen.
Zoals je al mailde behoord dit bij de huwelijkse bijlagen.
Een aantal mensen: Theodorus Gabriel, arbeider te Renkum, Anna Maria Driessen, huisvrouw van Theodorus,
Berend Gabriel kledenmaker te Renkum,
Catharina Klopjes weduwe van Hendrik Kampers arbeidster.
Zij verklaren bij de rechtbank te Wageningen dat Bernardus Gabriel echt een zoon is van Theodorus Gabriel en Anna Maria Driessen.
Bernardus Gabriel is geboren op 31 januari 1823 te Renkum.
Het volgende is opgetekend: Gevende voor redenen van wel wetenschap de beide eerste comparanten op de vaderlijke en moederlijke betrekkingen, de derde comparant de betrekking van bloedverwantschap welke tussen hem comparanten der requirant betaat, en de vierde comparant de kennis en omgang, die zij gehad heeft voor en na de geboorte van de requirant met des requirants ouders als mede dat zij als getuige is tegenwoordig geweest bij de doop van de requirant als ook dat zij comparanten, ze kenlijk weten en meermalen hebben gehoord dat Bernardus Gabriel op 31 januari 1823 is geboren.
Ik heb de foto's ontvangen.
Zoals je al mailde behoord dit bij de huwelijkse bijlagen.
Een aantal mensen: Theodorus Gabriel, arbeider te Renkum, Anna Maria Driessen, huisvrouw van Theodorus,
Berend Gabriel kledenmaker te Renkum,
Catharina Klopjes weduwe van Hendrik Kampers arbeidster.
Zij verklaren bij de rechtbank te Wageningen dat Bernardus Gabriel echt een zoon is van Theodorus Gabriel en Anna Maria Driessen.
Bernardus Gabriel is geboren op 31 januari 1823 te Renkum.
Het volgende is opgetekend: Gevende voor redenen van wel wetenschap de beide eerste comparanten op de vaderlijke en moederlijke betrekkingen, de derde comparant de betrekking van bloedverwantschap welke tussen hem comparanten der requirant betaat, en de vierde comparant de kennis en omgang, die zij gehad heeft voor en na de geboorte van de requirant met des requirants ouders als mede dat zij als getuige is tegenwoordig geweest bij de doop van de requirant als ook dat zij comparanten, ze kenlijk weten en meermalen hebben gehoord dat Bernardus Gabriel op 31 januari 1823 is geboren.