Hendrik van Middelkoop en Celia Bos

Alles wat met genealogie te maken heeft.
Plaats reactie
Arry

Hendrik van Middelkoop en Celia Bos

Bericht door Arry » 23 jul 2014, 11:00

Ik zoek eventuele kinderen en overlijdensdata van bovengenoemde personen.Wat ik weet van hen:Hendrik van Middelkoop is geboren 19 januari 1851 in Lange Ruige Weide, als zoon van Gerrit van Middelkoop en Aafje van Holst.Hij trouwde 13 april 1877 in Bodegraven, met Celia Bos, geboren 14 oktober 1849 in Kamerik-Houtdijken als dochter van Teunis Bos en Grietje Snoek.Hendrik van Middelkoop is 21 mei 1872 vanuit de Lange Ruige Weide vertrokken naar Warmond. Op 9 september 1874 woonde hij in Bodegraven, vandaaruit is hij 20 juni 1877 vertrokken naar Alkemade.In 1888 bij de boedelscheiding van zijn vader was hij nog steeds wonend in Alkemade. Echter in 1892 bij de boedelscheiding van Dirk Snoek (een oom van zijn vrouw) woonde hij in Ambt-Vollenhove.Daarna ontbreekt elk spoor. Op wiewaswie kan ik geen kinderen van dit echtpaar vinden, evenals overlijdensdata van hen.Wie kan mij verder helpen?

carolina

De bevolkingsregisters van

Bericht door carolina » 25 jul 2014, 09:25

De bevolkingsregisters van Ambt Vollenhove zijn on-line te raadplegen:http://www.archieven.nl/mi/1648/?mivast ... nv2#inv3t1(klik op inventaris/bevolkingsregisters/17/blz 3/2e scan)Dit echtpaar (zonder kinderen) kwam op 06-05-1892 in Ambt Vollenhove wonen. Zij kwamen vanuit Dalfsen en zijn vertrokken naar Duitsland Westfalen. Helaas staat er geen plaats of vertrekjaar bij.Mvg, Carolina

Arry

Carolina, bedankt, ik ben in

Bericht door Arry » 26 jul 2014, 11:07

Carolina, bedankt, ik ben in ieder geval weer een stukje verder. Verder zoeken in Duitsland dus.

Plaats reactie