het geslacht ter Borch

Alles wat met genealogie te maken heeft.
Plaats reactie
R.M.Terburg

het geslacht ter Borch

Bericht door R.M.Terburg » 22 aug 2014, 15:52

Deze week heb ik mij aangemeld bij HCO.Ik ben al een aantal jaren bezig met de genealogie van het geslacht ter Borch.Gaarne verneem ik of er forum leden zij die dezelfde interesse hebben.Bij het nalopen van gegevens zag ik dat "Janny" in juli 2012 enkele gegevens plaatste gericht aan "Jetti"Is er een mogelijkheid om mijn gegevens ergens te plaatsen zodat er op gereageerd kan worden in dit HCO forum.Hoe kan ik mijn profiel foto plaatsen?Ik verneem gaarne van u,Robert Terburg

Janny Lalkens

Hartelijk welkom op dit Forum

Bericht door Janny Lalkens » 22 aug 2014, 16:45

Hartelijk welkom op dit Forum!Zoals u ziet is uw bericht geplaatst en kunt u op dezelfde manier een oproep doen. Hoe de foto geplaatst moet worden, weet ik niet, maar dat weet iemand anders wel weer. Veel mensen kiezen er overigens voor om dit niet te doen, maar dat is natuurlijk helemaal uw eigen keuze, wat u daarmee gaat doen.Dat ik toen in 2012 reageerde wil niet zeggen, dat ik de familie Ter Borch altijd al aan het onderzoeken ben. Het was toen gewoon even een aanvulling voor iemand. Ter Borgh is dus ook geen familie van me. En wat ik over die familie tegenkwam, heb ik toen geplaatst.Veel succes hier op dit Forum toegewenst en hartelijk gegroet,Janny Lalkens

Plaats reactie