Jannes van Duren en Janna Derks
- Piet Heres
Jannes van Duren en Janna Derks
Wie heeft er meer informatie van dit echtpaar, zoals wanneer getrouwd en wie waren de ouders van Jannes en hoeveel kinderen hadden ze. Waarschijnlijk zijn ze gehuwd in Olst.Ik heb zelf 2 kinderen: Albert geboren ca 1811 in Olst Hendrikus geboren ca 1813 in OlstBij voorbaat dank voor de hulp
-
anne vries
dag Pheres,
dag Pheres, getrouwd "10 van den oogstmaand 1810" in Olst, zie http://www.geneaknowhow.net/vpnd/bronne ... 181104.pdf blz 248 bovenaan Janna (Stoffers) overlijdt 30-1-1863 in OlstJohannes van Duuren overlijdt 6-6-1862 in Olst Vr. gr. Anne
Vrouw van Albert ook Anna
Vrouw van Albert ook Anna Louhuiver genoemd.Overlijden Anna van Duren, 08-06-1837Soort akte: overlijdensakteAktedatum: 09-06-1837Akteplaats: DeventerOverlijdensdatum: 08-06-1837Overlijdensplaats: DeventerOverledene: Anna van DurenGeslacht: V
Leeftijd: 53
Geboorteplaats: DeventerVader: Albert van DurenMoeder: Anna LouhuiverToegangsnummer: 0123 Burgerlijke Stand in OverijsselInventarisnummer: 3132Aktenummer: 264Vindplaats: Historisch Centrum Overijssel (HCO)
Leeftijd: 53
Geboorteplaats: DeventerVader: Albert van DurenMoeder: Anna LouhuiverToegangsnummer: 0123 Burgerlijke Stand in OverijsselInventarisnummer: 3132Aktenummer: 264Vindplaats: Historisch Centrum Overijssel (HCO)
- Piet Heres
Daan bedankt voor de gegevens
Daan bedankt voor de gegevens.
- Piet Heres
Dank je wel, ik vind het
Dank je wel, ik vind het altijd moeilijk lezen in VPND, ik heb er inmiddels 4 kinderen bij gevonden. Maar nu de volgende vraag:Wie heeft er meer informatie van Albert van Duuren en Johanna Louwheuvel (de ouders van Jannes/Johannes) waarschijnlijk gehuwd te deventerWaarschijnlijk wel de overlijdensakte van Albert gevonden (17-07-1827) te Deventer, maar hij had toen een relatie met Gerritje de Weerd.Om dit zeker te weten ben ik op zoek naar de overlijdensakte van Johanna Louwheuvel/Anna Louhuiver, of de huwelijksakte van Albert met Gerritje de Weerd, om zodoende de zekerheid te hebben of de uit 1827 overleden Albert één en dezelfde persoon is.
Gehuwd op 3 mey 1772 Deventer
Gehuwd op 3 mey 1772 Deventer.Aalbert van Duuren J.M. woonende in de Bergstraat met Anna Lauheuver J.D. woonende in de Maasstraat.Heb een screen-copy voor als je er prijs op stelt.
- Piet Heres
zou graag de screen copy
zou graag de screen copy ontvangen
Onderstaand een link met
Onderstaand een link met Gerritje de Weerd.Overlijden Hendrik Jan van Duuren, 21-02-1824Soort akte: overlijdensakteAkteplaats: DeventerAktedatum: 23-02-1824Overlijdensdatum: 21-02-1824Overlijdensplaats: DeventerOverledene: Hendrik Jan van DuurenGeslacht: M Leeftijd: 75
Geboorteplaats: DeventerVader: Jan van DuurenMoeder: Jenneken PetersPartner: Geertje de WeertToegangsnummer: 0123 Burgerlijke Stand in OverijsselInventarisnummer:3125Aktenummer: 51Vindplaats: Historisch Centrum Overijssel (HCO)
Geboorteplaats: DeventerVader: Jan van DuurenMoeder: Jenneken PetersPartner: Geertje de WeertToegangsnummer: 0123 Burgerlijke Stand in OverijsselInventarisnummer:3125Aktenummer: 51Vindplaats: Historisch Centrum Overijssel (HCO)
- Piet Heres
Daan dit is een Hendrik Jan
Daan dit is een Hendrik Jan met Geertje de Weerd, dat is niet dezelfde toch waar ik naar zoek.Ik heb de overlijdensakte van Albert uit 1827, waar aangegeven staat als relatie: Gerritje de Weerd.Volgens mij is bovenstaand een andere.Alleen ik heb geen bewijs dat de Albert die ik zoek voor de 2e weer gehuwd is.
Hierbij het 2e huwelijk van
Hierbij het 2e huwelijk van Albert.Albert van Duuren Weduwnaar wijlen Johanna Louheuvel: van DeventerEn Gerritje Gerritsen J.D. van ’t Nijebroek wonende te Deventer.Beiden gereformeerd blijven hier wonen acte van scheiding de kinderen zal door de bruidegom vertoont worden.Hieraan is voldaan.Getrouwd 16 maij 1784