Kinderen uit Raalte voor 1755 waar gedoopt ? OPGELOST
Kinderen uit Raalte voor 1755 waar gedoopt ? OPGELOST
Weet iemand waar kinderen geboren te Raalte voor 1755 normaliter werden gedoopt?
Raalte, lijkt me, aangezien
Raalte, lijkt me, aangezien er al in de middeleeuwen een kerk was.
En om welk geloof gaat het
Omschrijving: Nederduits Gereformeerd doopboek vanaf 1687 zie dan VPND.
Ik vraag het, omdat er geen
Ik vraag het, omdat er geen RK-doopboek is van voor die tijd.Ik zoek nl. de doop van een Wilhelmus Everts, zoon van Evert Willems (en wrs. Janna Teunissen) die volgens zijn overlijdensakte op 15-02-1832 (Wilp, Voorst) ca. 1752 in Raalte moet zijn geboren..
Ja, nu wel duidelijk dat het
Ja, nu wel duidelijk dat het gaat om RK, maar hierbij een link kun je de pdf inzien en of downloaden, waarin vermeld waar je het kunt vinden.http://www.cbg.nl/download/Repertorium- ... al-ocr.pdf
- ria van bessen
Er zijn geen RK doopboeken
Er zijn geen RK doopboeken van Raalte voor 1755 - niet bewaard gebleven.Je kunt in Wijhe kijken of daar een doop zit... ook Heino heeft geen rk doopboeken voor 1776.
Dalfsen, transcriptie ref.
Dalfsen, transcriptie ref. trouwen 1741-17941 februari 1765
Willem Gerrits j.m. van Haaren onder Raalte met Janna Teunissen j.d. uit Ancum
NB beide Roomsch
getrouwt alhier den 17 februari 1765
Willem Gerrits j.m. van Haaren onder Raalte met Janna Teunissen j.d. uit Ancum
NB beide Roomsch
getrouwt alhier den 17 februari 1765
Deze Willem Everts was toch
Deze Willem Everts was toch getrouwd met Geertruij klein Veldhuis?Dan is dit hun huwelijk in Colmschate:NG 05-02-1791 Willem Breembroek j.m. enGeertruid Kleinvelthuis j.d. aan Kleinveldhuis. Beide onder Colmschate.getrouwd den 20ten Febr.RK 20-02-1791 Wilhelmus Everts, etGeertjen Gerritsentestibus R.V.D. Cornelio Kautz et Lamberto Derksen Hij was dus een zoon van Evert op Breembroek/Bredenbroek.Dan is dit waarschijnlijk zijn doop RK Raalte:06-01-1757 z: Wilhelmus v: Everhardus nvm: Janna op den Bredenbroeckg: Joanna op de Klösger - Boetele Evert is vlak daarna overleden want Janna hertrouwt in 1758. RK Raalte: 07-05-1758 Wilhelmus Willemsen, van Laarmanshuis in Boetele
Joanna Teunissen, an den Bredenbroek, vidua
Testibus Rdo. Dno. van den Berg et Elisabetha Rixman - Boetele
Joanna Teunissen, an den Bredenbroek, vidua
Testibus Rdo. Dno. van den Berg et Elisabetha Rixman - Boetele
Klopt helemaal Carolina.
Klopt helemaal Carolina.Zeer bedankt voor jouw hulp.