Overlijdensdatum van Antonius Josephus Wageman(n), 2e man van Christina Tijthof, wrs. ca. 1839-1849
Overlijdensdatum van Antonius Josephus Wageman(n), 2e man van Christina Tijthof, wrs. ca. 1839-1849
Christina Tijthof hertrouwt na het overlijden van Albertus Holt in Oldenzaal op 01-02-1819 met Antonius Josephus Wageman(n), gedoopt in Paterborn (D) op 25-09-1775.Ze krijgen samen 1 zoon, Albertus. Als deze Albertus trouwt op 08-09-1849 is Antonius Wageman reeds overleden. Als Christina Tijthof overlijdt op 01-07-1839 lijkt hij echter nog in leven, maar is al een aantal jaren vertrokken. Woon- of verblijfplaats zijn bij de aangevers niet bekend. Hij kan dus al voor 1839 zijn overleden. Heeft iemand zijn overlijden kunnen vinden ?
Op onderstaande site een
Op onderstaande site een vermelding van deze Antonius, een check of het klopt lijkt mij zinvol.https://www.genealogieonline.nl/stamboo ... .phpGezien het Twentebestand lijkt het mij te kloppen, maar waar komen de gegevens vandaan welk je aangeeft Paderborn Duitsland.
Ik heb de doopakte van
Ik heb de doopakte van Albertus, maar weet helaas niet meer waar ik die vandaan heb. Doopdatum klopt dus.Het overlijden op 1-1-1850 (zoals vermeld op jouw link) heb ik niet kunnen vinden in Oldenzaal, ook niet in 1849.
-
tukkergirl
01-01-1850 schijnt niet te
01-01-1850 schijnt niet te kloppen. Heb deze akte niet kunnen vinden.Het Twentebestand is vaak een richtlijn....klopt niet altijd.
-
bertus
Op .zoekakten.nl staan de
Op zoekakten.nl staan de huwlijkse bijlagen van het huwlijk van Albertus en Christina op 1-2-1819te vinden onder Oldenzaal Huwlijksebijlagen 1818-1828 image 76 en verder 7 bijlagen.van het overlijden niets gevonden.Geboortedatum 29-09-1775 in Bonenburg in Paderborn. In 1814 wonde hij in Heino.De rest moet je zelf maar bekijken Groeten Bertus
Volgens originele akte, zoals
Volgens originele akte, zoals eerder gemeld, is de doop op 25-09-1775.Verder alle mogelijke huwelijkse bijlagen al bekeken alvorens dit bericht te plaatsen.