Herkomst Fennigje van Saesveld, trouwt 1745 Zwolle
Even voor jou opgezocht
Even voor jou opgezochthttps://www.google.nl/maps/place/Praubstraat,+Z ... 380fca3Kun je hier iets mee?

- ria van bessen
Ondanks de tip van Helen, heb
Ondanks de tip van Helen, heb ik Fennigjen niet aangetroffen in de Prauwstraat.Er is nog een kleine kans dat een deel van de Prauwstraat in de andere wijk Sassenstraat zit.. want ik trof er wel heel weinig inwoners aan,zegge en schrijve 4 stuks huizen.
-
Jacqueline
Jammer dat ze niet boven
Jammer dat ze niet boven water wil komen! Die uit de wijk buiten de Sassenpoort valt dan af omdat die Praeb-/Praaub-/Prauwstraat zich in een andere wijk bevindt? Anders is het een optie, dan wel afkomstig maar niet geboren en/of gedoopt te Hellendoorn?Zou het nog zo kunnen zijn dat ondanks de aanwijzingen in die richting, Fennigjes patroniem geen Egberts is?
- ria van bessen
Ik heb geen idee, hoe haar
Ik heb geen idee, hoe haar verder te traceren, dan wijk 2 door te nemen [duurt even] maar ik weet wel dat er veel tijdelijke bewoning was in Zwolle, men hopte nog al heen en weer, ook in dezelfde wijk.En ik nogal veel mensen 'kwijt' ben tussen 1742 en 1748 [waarvan ik dus niet weet waar ze zich in 1748 bevinden].