Klaas Oostra, gehuwd met Anna Regerdina Groen.

Alles wat met genealogie te maken heeft.
Plaats reactie
Tjeerd Oenema

Klaas Oostra, gehuwd met Anna Regerdina Groen.

Bericht door Tjeerd Oenema » 11 okt 2015, 16:17

Beste medegenealogen, Klaas Oostra huwt op 20 mei 1953 met Anna Regerdina Groen, dochter van Hendrikus Groen en Aaltje Donker.Zij is geboren op 10 mei 1933 en overleed op 29 december 2002.In mei 1978 (25 jaar getrouwd) woonden zij in Zuidveen. Zij hadden 2 kinderen Albert en Aaltje.Voor zover ik weet is m'n moeder Klaske Mulder uit Appelscha vriendin met haar geweest en heb ook twee foto's van hen samen.Nu probeer ik te achterhalen of de kinderen nog leven om zo met hen in contact te komen om het een en ander na te kunnen gaan.Wie kan mij helpen aan dit contact?Met vriendelijke groet,Tjeerd Oenema, Hengelo Ov.  

Gerrit Zielman

Is je start wel goed.?

Bericht door Gerrit Zielman » 12 okt 2015, 07:10

Is je start wel goed.?Er is ook een Anna Regerdina Groen geboren januari 1930http://www.delpher.nl/nl/kranten/view?query=an ... 21%3Aa0136

Tjeerd Oenema

Beste heer Zielman,

Bericht door Tjeerd Oenema » 12 okt 2015, 19:00

Beste heer Zielman, M'n welgemeende excuses. Bij Anna Regerdina Groen zat ik fout. Die data kloppen niet en zijn van een andere Anna Regerdina Groen. Daarom opnieuw de vraagstelling:Klaas Oostra huwt op 20 mei 1953 met Anna Regerdina Groen, dochter van Hendrikus Groen en Aaltje Donker, * januari 1930.In mei 1978 (dan 25 jaar getrouwd) woonden zij in Zuidveen. Zij hadden 2 kinderen Albert en Aaltje.Voor zover ik weet is m'n moeder Klaske Mulder uit Appelscha vriendin met haar geweest en heb ook twee foto's van hen samen.Nu probeer ik te achterhalen of de ouders of de kinderen nog leven om zo met hen in contact te komen om het een en ander na te kunnen gaan.Wie kan mij helpen aan dit contact?Met vriendelijke groet,Tjeerd Oenema, Hengelo Ov. 

Plaats reactie