Gezocht ouders Johannes Bekman en Janna Herbinksmaat
-
Petrah
Gezocht ouders Johannes Bekman en Janna Herbinksmaat
Geachte medegenealogen,Graag vraag ik jullie aandacht voor het volgende. Ik ben op zoek naar meer informatie over de ouders van Johannes Jansen Bekman en Janna Herbrinksmaat, welke op 30-7-1829 getrouwd zijn in Raalte. Volgens de trouwakte zijn de ouders van Johannes Bekman: Johannes Antonissen Bekman en Berendina Borkend; voor Janna Herbrinksmaat zijn de ouders Lambert Jansen Herbrinksmaat en Dina Antonissen. Wie kan mij helpen om dit puzzelstukje verder op te lossen? Alvast dank voor je reactie.mvg Petra Hegeman
-
blauwe_parel
Dag Petra,
Dag Petra,Wat wil je precies weten?Margaret
-
blauwe_parel
http://www.archieven.nl/nl
http://www.archieven.nl/nl/zoeken?mivas ... bekmanHier staat een Johannes Jansen Bekman. De (schoon)ouders zaten alle vier in de landbouw.Maar dit alles had je ws. al ?Margaret
Als eerste voeg ik een link
Als eerste voeg ik een link toe naar de huwelijksbijlagen. Hierin kun je de doopgegevens van de bruid en bruidegom terugvinden en evt het overlijden van de ouders.Johannes Bekman is gedoopt in Raalte RK op 31-12-1774 Joannes vader: Joannes Antonii an Bekmans moeder: Berendina Joannis
getuige: Gerardus fratre patris (broer vd vader) - LinderteDit is het RK huwelijk van de ouders in Raalte (via vpnd.nl)18-12-1774 Joannes Antonii van Beekmans
Berendina Joannis van Veld Jannes in de Helle
Testibus Gerardo Belder et Anna van Beek - Linderte Janna Herbrinksmaat was gedoopt in Raalte op 22-07-1799:22-07-1799 d: Joanna vader: Lambertus Joannis moeder: Dina Antonius getuige: Wilhelmus Joannisaan Herbrinksmaat -LenderteHuwelijk ouders RK Raalte 29-04-1797:Lambertus Joannis en Egberdina Antonii Veltkamp
Testibus H. Beumer et Henrica Uwland. Aan 't Toon Veltkamp - Lenderte
getuige: Gerardus fratre patris (broer vd vader) - LinderteDit is het RK huwelijk van de ouders in Raalte (via vpnd.nl)18-12-1774 Joannes Antonii van Beekmans
Berendina Joannis van Veld Jannes in de Helle
Testibus Gerardo Belder et Anna van Beek - Linderte Janna Herbrinksmaat was gedoopt in Raalte op 22-07-1799:22-07-1799 d: Joanna vader: Lambertus Joannis moeder: Dina Antonius getuige: Wilhelmus Joannisaan Herbrinksmaat -LenderteHuwelijk ouders RK Raalte 29-04-1797:Lambertus Joannis en Egberdina Antonii Veltkamp
Testibus H. Beumer et Henrica Uwland. Aan 't Toon Veltkamp - Lenderte