Hermanus Jansen X Antonia Nijenkamp

Alles wat met genealogie te maken heeft.
ria van bessen

Oké, ja inderdaad, die zijn

Bericht door ria van bessen » 25 mar 2017, 11:26

Oké, ja inderdaad, die zijn erg actief. Wel jammer dat er niet meer vermeld wordt.Maar niet getreurd ...ik heb het.Hendrikus Nijenkamp tot Rijze Beecke en Willemina Kuipers ... [Hendrici Gerardi en Hermina Antoni op Riesebeek]kinderen:Johanna op 30 juli 1816op 22 mei 1818 Antonia  - Levante is Antonia AntoniGerardus Wilhelmus op 26 aug. 1819en Hendricus op 4 april 1821volgens de transcriptie van RK dopen de Vos en Boerhaar onder Wijhe  

TKruiper

Ik heb wat meer gevonden over

Bericht door TKruiper » 12 jun 2017, 16:48

Ik heb wat meer gevonden over de vader van Antonia Nijenkamp, Hendrikus Nijenkamp tot Rijze Beecke. Hij werd ook wel Hendrikus Heestman genoemd(bron: huwelijkakte van dochter Janna (Johanna) Nijenkamp en Gerardus Huijs in 't Velt) en is op 19-04-1822 overleden te Broekland (bron: overlijdensakte). Hij is volgens het extract in de trouwakte van zijn dochter en zijn eigen overlijdensakte dan 44 jaar oud. Nu vond ik op wiewaswie een huwelijk op 08-04-1813 te Raalte tussen Hendrikus Heestman en Wilmine Hendriks. De vraag is dan: zou dit Willemina Kuipers kunnen zijn? Hendrikus zou hier namelijk 33 jaar oud zijn en als we dit terug tellen maakt het geboortejaar van Hendrikus dus ongeveer 2 jaar verschil met hetgeen in het overlijdensextract staat.

Plaats reactie