Paul ( Herms) Splinter X Zwolle 1667 Jannigje Jans ( Neuteboom)

Alles wat met genealogie te maken heeft.
ria van bessen

Het was wel prettig geweest

Bericht door ria van bessen » 08 jun 2017, 22:03

Het was wel prettig geweest als je dat eerder had vermeld Willemijn, want wat jij al hebt, daar hoeven wij dan niet naar te zoeken.Ik heb hier geen kant en klare reeks liggen, het is namelijk niet mijn afstamming, dus zoek ik naar gegevens. Dat is misschien niet zo te merken op dit forum, maar het kost me best wel veel tijd. Zeker vanwege de gecompliceerdheid van deze uitgebreide RK familie die ook regelmatig weer inhuwt in dezelfde familie.Ik snap heus wel dat je het niet expres doet, dat je gewoon hier je vragen stelt omdat je zelf vastloopt [denk ik], dus over bepaalde personen ook niets vraagt, maar nogmaals; als je dan gegevens zoekt over één gezin, vermeldt dan er ook bij wat je al hebt.  

Willemijn Hofstra

Dag Ria,

Bericht door Willemijn Hofstra » 09 jun 2017, 14:58

Dag Ria,Ik was eigenlijk op dit moment enkel bezig met het echtpaar Jannes Splinter x Teuntje Westerbeek en het echtpaar Pouwel Splinter x Fennigjen Hendriks. Vandaar dat ik ook nog niets over Arnoldus had gemeld.Toen kwam zus Egbertjen opeens langs en meldde ik ook maar dat er nog een Arnoldus was.Groetjes, Willemijn

Plaats reactie