Belangrijke mededeling: Nieuwe website - forum tijdelijk niet te gebruiken

Alles wat met genealogie te maken heeft.
Maartje Koelma

Belangrijke mededeling: Nieuwe website - forum tijdelijk niet te gebruiken

Bericht door Maartje Koelma » 26 aug 2019, 16:31

Beste forumleden,Geen genealogie gerelateerd bericht, maar wel een belangrijke mededeling!

Zoals al eerder bericht, gaat vanaf aanstaande maandag 2 september onze nieuwe website live! Een spannend moment, en om alles goed te laten verlopen gaat de huidige website een tijdje uit de lucht. Vanaf aanstaande vrijdag 30 augustus zal de website gedurende het weekend niet te bereiken zijn. Het forum zal al vanaf aanstaande woensdag (28 augustus) afgesloten worden, deze is dan tijdelijk niet te gebruiken. Alle huidige berichten worden dan namelijk in één keer overgezet naar de nieuwe omgeving, zodat er niets van het forum verloren gaat.

Op maandag 2 september is het forum weer te gebruiken, op de nieuwe website! Helaas konden wij de wachtwoorden van de gebruikers van het forum niet meenemen in de verhuizing. Door vanaf maandag op de nieuwe website op het knopje 'wachtwoord vergeten' te klikken, kunt u een nieuw wachtwoord instellen, en weer gebruikmaken van het forum.

De website krijgt niet alleen een nieuw jasje, maar wordt ook gebruiksvriendelijker en straks zijn de archieven en collecties die in Zwolle en Deventer liggen via één website te doorzoeken. Onze website stadsarchiefdeventer.nl zal dan ook komen te vervallen en automatisch doorlinken naar historischcentrumoverijssel.nl.

Excuses voor het ongemak! We hopen jullie maandag positief te verrassen met een gloednieuwe website!

Met vriendelijke groet,Maartje Koelma
PR & Communicatie Historisch Centrum Overijssel 

ria van bessen

Ik wil jullie graag heel veel

Bericht door ria van bessen » 26 aug 2019, 23:10

Ik wil jullie graag heel veel succes wensen, best spannend allemaal.Hopelijk gaat alles goed!Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden.Nogmaals veel succes!

Maartje Koelma

Heel erg bedankt! We gaan ons

Bericht door Maartje Koelma » 27 aug 2019, 09:21

Heel erg bedankt! We gaan ons best doen om alles in één keer goed over te zetten. Door de website even uit de lucht te halen, hebben we tijd om alles goed te testen voordat het weer online gaat.

Laat maandag ook vooral uw ideeën over de nieuwe website horen!

karst1

Succes met het overzetten.

Bericht door karst1 » 27 aug 2019, 11:04

Succes met het overzetten.Vr gr Karst

vantspijker

Fijn dat het zo belangrijke

Bericht door vantspijker » 27 aug 2019, 13:45

Fijn dat het zo belangrijke Forum  geheel, dus ook met historische gegevens als ik het goed begrijp,  overgaat.Fijn  dat er zo duidelijk en openlijk over gecommunioceerd wordt; bedankt !!Veel sterkte en succes toegewenst.Frits van 't Spijker.

Joop Jansen

Re: Belangrijke mededeling: Nieuwe website - forum tijdelijk niet te gebruiken

Bericht door Joop Jansen » 02 sep 2019, 11:12

Ik heb met een e-mailactivatie mijn wachtwoord veranderd in het voorgestelde wachtwoord van een kleine 100 cijfers en letters.
Dat lukte prima.
Maar vervolgens probeerde ik om het wachtwoord bestaande uit die hele lange cijfer-lettercombinatie in mijn profiel bij accountinstellingen weer terug te zetten naar een korter wachtwoord, maar dat lukte dus niet.

Ik heb toen maar weer een nieuw wachtwoord aangevraagd en kreeg vervolgens weer een hele lange cijfers en letters combinatie als wachtwoord voorgesteld. Na activatie zit ik nu dus wel weer op het forum. :roll:

Joop groet

huengeswajer

Bericht door huengeswajer » 02 sep 2019, 11:20

Het was even zoeken maar je kunt je wachtwoord wijzigen door naar je inlognaam te gaan rechtsboven en dan profiel kiezen en dan wijzig profiel. Dan krijg je uiteindelijk een scherm waarin je dat lange wachtwoord moet intypen en 2 keer jouw nieuw te kiezen wachtwoord

Joop Jansen

Bericht door Joop Jansen » 02 sep 2019, 11:46

huengeswajer schreef:
02 sep 2019, 11:20
Het was even zoeken maar je kunt je wachtwoord wijzigen door naar je inlognaam te gaan rechtsboven en dan profiel kiezen en dan wijzig profiel. Dan krijg je uiteindelijk een scherm waarin je dat lange wachtwoord moet intypen en 2 keer jouw nieuw te kiezen wachtwoord
Is dat bij u dan wel gelukt ? U heeft nu dus weer een korter wachtwoord ? Want dat is precies wat ik ook geprobeerd heb via het profiel.

Joop groet
Laatst gewijzigd door Joop Jansen op 02 sep 2019, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.

huengeswajer

Bericht door huengeswajer » 02 sep 2019, 11:50

Het is mij wel gelukt maar er is nog een stap extra nodig n.m.l. "wijzig account instellingen"

Joop Jansen

Bericht door Joop Jansen » 02 sep 2019, 11:58

Ja, ik heb het idd ook via profiel en accountinstellingen gedaan. Ik kreeg net een mailtje van Maartje, ze heeft mijn wachtwoord aangepast. Ik ga het vanmiddag nog een keer proberen.

Joop groet

Plaats reactie