sluiting HCO
-
ria jongman
- BerichtenCOLON 3889
- GeregistreerdCOLON 14 Okt 2021, 19:30
sluiting HCO
Ik heb net bericht gekregen dat het CO vanaf 5 oktober 4 weken niet bereikbaar is. Vanwege een digitale verhuizing.
Dat is balen !
Dat is balen !
- wim meijberg
- BerichtenCOLON 298
- GeregistreerdCOLON 25 Feb 2003, 00:00
Re: sluiting HCO
Ria, het is van 13 oktober t/m 1 november digitaal niet bereikbaar volgens de nieuwsbrief, scanaanvragen is vanaf 5 oktober.
Maar wat gaat er met dit forum gebeuren?
Maar wat gaat er met dit forum gebeuren?
-
ria jongman
- BerichtenCOLON 3889
Bedankt.
Ik heb geen idee wat er met het forum gaat gebeuren. We moesten al eens eerder protesteren omdat het Forum zou verdwijnen en dat is toen gelukkig niet gebeurd.
Moeten we hierover contact opnemen?
Ik heb geen idee wat er met het forum gaat gebeuren. We moesten al eens eerder protesteren omdat het Forum zou verdwijnen en dat is toen gelukkig niet gebeurd.
Moeten we hierover contact opnemen?
- wim meijberg
- BerichtenCOLON 298
Ik heb een berichtje gestuurd naar Collectie Overijssel, even wachten op antwoord.
Dat is echt stomvervelend. Digitale verhuizing? Betekent dit dat we een beter doorzoekbare Generale Index krijgen? In DAT geval vind ik twee weken maar half kunnen werken wel minder erg. En handen af van ons forum!ria jongman schreefCOLON ↑02 Okt 2026, 16:46Ik heb net bericht gekregen dat het CO vanaf 5 oktober 4 weken niet bereikbaar is. Vanwege een digitale verhuizing.
Dat is balen !
-
Janny Lalkens
- BerichtenCOLON 2846
- GeregistreerdCOLON 10 Jan 2006, 00:00
Ik kan me een leven zonder dit Forum niet voorstellen.
Ik hoop dat er heel gauw bericht gaat komen, dat het Forum blijft zoals het is. Met alle informatie die in meer dan 20 jaar hier bij elkaar is gebracht.
Ook omdat men zich moet realiseren, dat er ontelbaar veel uren zoekwerk in is gestoken.
Het zou een flinke verschraling van de dienstverlening door dit provinciale archief betekenen als de tot nu toe verzamelde gegevens zouden wegvallen.
Het houdt ook niet op bij dit Forum,want regelmatig gaan contacten na een vraag op dit Forum nog verder via persoonlijk contact over het onderwerp via email of telefoon. Het effect van dit Forum is groter dan wat hier leesbaar is.
Ik hoop dat er heel gauw bericht gaat komen, dat het Forum blijft zoals het is. Met alle informatie die in meer dan 20 jaar hier bij elkaar is gebracht.
Ook omdat men zich moet realiseren, dat er ontelbaar veel uren zoekwerk in is gestoken.
Het zou een flinke verschraling van de dienstverlening door dit provinciale archief betekenen als de tot nu toe verzamelde gegevens zouden wegvallen.
Het houdt ook niet op bij dit Forum,want regelmatig gaan contacten na een vraag op dit Forum nog verder via persoonlijk contact over het onderwerp via email of telefoon. Het effect van dit Forum is groter dan wat hier leesbaar is.
- wim meijberg
- BerichtenCOLON 298
Antwoord van Collectie Overijssel:
Het Forum blijft precies het zelfde.
Als er op het Forum permalinkjes zijn gedeeld, zullen die helaas niet meer werken.

Het Forum blijft precies het zelfde.
Als er op het Forum permalinkjes zijn gedeeld, zullen die helaas niet meer werken.
-
ria jongman
- BerichtenCOLON 3889
Helemaal prima !
En bedankt voor de moeite, Wim
En bedankt voor de moeite, Wim
-
Janny Lalkens
- BerichtenCOLON 2846
- GeregistreerdCOLON 10 Jan 2006, 00:00
Ja, van mij ook heel erg bedankt! Een hele geruststelling!