Gerrit Hulsbergen
-
Arthur747
Gerrit Hulsbergen
Gerrit Hulsbergen wordt geboren of gedoopt 17 augustus 1690. Hij trouwde met Sophia Kemelage op 16 augustus 1720 te Zwolle. Kinderen: Lambert 1726, Hermanus 1724 en 3 x een Treintje 1720, 1722, 1729. Ik denk dat de eerste twee als kind zijn overleden en dat elke nieuwe dochter werd vernoemd naar de vorige overleden dochter? Lambert Hulsbergen huwd op 28 april 1748 in Zwolle met Berendina van der Linda. Puzzel stukjes die ik mis zijn het overlijden van Gerrit en zijn zoon Lambert en wat er verder gebeurde met de ander zoon Hermanus en dochter Treintje. Ik heb de diverse boeken uit Zwolle die beschikbaar zijn op internet doorgenomen, maar ik heb niks gevonden. Misschien kijk ik er over heen; op een gegeven moment zie ik het gewoon niet meer na al die bladzijden oude handschriften, het is ook niet altijd even goed leesbaar. Misschien dat iemand toevallig wat is tegen gekomen of verder iets weet. bvd mvgt Arthur
- ria van bessen
Hoezo weet je zeker dat
Hoezo weet je zeker dat Gerrit gedoopt is op 17-08-1690 ?Er zijn meerdere Hulsbergen in Zwolle ...ook een doop van een Gerrit in 1702 bijv.