Arend Mannen
-
S van 't Veer
Arend Mannen
Ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen? Ik zou voor mijn tante wat meer te weten willen komen over Arend Mannen. Ik heb wat gegevens zoals geboortedatum, trouwdatum en overlijdensdatum, ook gegevens over ouders en kinderen. Maar mijn tante en ik natuurlijk ook willen wat meer weten alleen deze gegevens. Mijn tante is nog het enige levende kleinkind van Arend Mannen, maar ze weet er niet veel van. Nu dan maar even de gegevens die ik heb.Arend Mannen is geboren in Nieuwleusen op 7-10-1861, zoon van Hendrik Mannen en Klaasje Smit.Arend Mannen trouwt met Stientje Schoemaker op 6-12-1894 te Nieuwleusen.Zij krijgen drie kinderen: Hendrik geb. 6-1-1896 te Nieuwleusen, Hendrikje geb. 16-7-1898 te Nieuwleusen en Klaasje geb. 29-1-1901 te Nieuwleusen.Arend Mannen overlijdt 17-10-1943 te Nieuwleusen.Zijn vrouw Stientje Schoenmaker is geboren 8-12-1867 te Nieuwleusen en overlijdt 3-3--1952 te Nieuwleusen. Zij is een dochter van Roelof Schoemaker en Hendrikje Kleen.Is er meer te weten te komen over Arend Mannen met deze gegevens?
-
Minie Buit
Veel kunnen we op deze vraag
Veel kunnen we op deze vraag niet aan toevoegen maar onze grootmoeder Geertje Buit Schoemaker was een dochter van Roelof Schoenmaker en Hendrikje Kleen.We hebben nog een paar drukwerkjes van de fam Mannen.Neem maar contact op via het e-mail adres m.buit@genne.nlVriendelijke groetMinie