Dirk of Derk (K)Cartouwe ook genaamd Wielink en Willink
-
Leon de Vos
Dirk of Derk (K)Cartouwe ook genaamd Wielink en Willink
Beste medegenealogen,Dirk of Derk (K)Cartouwe ook genaamd Wielink en Willink Huwt te Diepenveen op 14-19-1814 met Hendrika Janssen Hofman, Dezelfde Dirk of Derk Jan huwt te Heerde op 31-07-1824 met Grietje (de) Brander.Nu kan ik nergens vinden of Hendrika Janssen Hofman is overleden, of dat er een scheiding heeft plaats gevonden.Ouders van Dirk of Derk zijn: Hendrikus (k)Cartouwe ook genaamd Wielink, van de Knol en Hendrina Janssen ook genaamd Cartouwe.Ouders van Hendrika Janssen Hofman zijn: Egbert Janssen en Janna Hendriks.Wie o wie kan mij helpen.Bij voorbaat mijn dank.Met vriendelijke groet,Leon de Vos
Ik begrijp uit de vraag dat
Ik begrijp uit de vraag dat het om deze dame gaat?Soort akte: overlijdensakteAkteplaats: OlstAktedatum: 16-08-1873Overlijdensdatum: 15-08-1873Overlijdensplaats: Hengforden (Olst)Overledene: Hendrika HofmanGeslacht: VLeeftijd: 77Geboorteplaats: HoltenVader: Egbert HofmanMoeder: Janna MeijersPartner: Derk van GelderToegangsnummer: 0123 Burgerlijke Stand in OverijsselInventarisnummer: 10154Aktenummer: 85Vindplaats: Historisch Centrum Overijssel (HCO)