Dirk of Derk (K)Cartouwe ook genaamd Wielink en Willink

Alles wat met genealogie te maken heeft.
Plaats reactie
Leon de Vos

Dirk of Derk (K)Cartouwe ook genaamd Wielink en Willink

Bericht door Leon de Vos » 14 feb 2015, 13:21

Beste medegenealogen,Dirk of Derk (K)Cartouwe ook genaamd Wielink en Willink Huwt te Diepenveen op 14-19-1814 met Hendrika Janssen Hofman, Dezelfde Dirk of Derk Jan huwt te Heerde op 31-07-1824 met Grietje (de) Brander.Nu kan ik nergens vinden of Hendrika Janssen Hofman is overleden, of dat er een scheiding heeft plaats gevonden.Ouders van Dirk of Derk zijn: Hendrikus (k)Cartouwe ook genaamd Wielink, van de Knol en Hendrina Janssen ook genaamd Cartouwe.Ouders van Hendrika Janssen Hofman zijn: Egbert Janssen en Janna Hendriks.Wie o wie kan mij helpen.Bij voorbaat mijn dank.Met vriendelijke groet,Leon de Vos

Daan

Ik begrijp uit de vraag dat

Bericht door Daan » 14 feb 2015, 15:18

Ik begrijp uit de vraag dat het om deze dame gaat?Soort akte: overlijdensakteAkteplaats: OlstAktedatum: 16-08-1873Overlijdensdatum: 15-08-1873Overlijdensplaats: Hengforden (Olst)Overledene: Hendrika HofmanGeslacht: VLeeftijd: 77Geboorteplaats: HoltenVader: Egbert HofmanMoeder: Janna MeijersPartner: Derk van GelderToegangsnummer: 0123 Burgerlijke Stand in OverijsselInventarisnummer: 10154Aktenummer: 85Vindplaats: Historisch Centrum Overijssel (HCO)

Plaats reactie