Zoekfunctie
-
Zoekfunctie
Ik vraag me af of de zoekfunctie wel goed werkt.Als ik b.v. de zoekopdracht "hofmeijer" geef, krijg ik volgens mij lang niet alle forumonderwerpen, waar die naam in voorkomt, als resultaat.Bijv het forumonderwerp "Assuerus/Asse/Arens/Esie Aarnink/Ramstee uit Heeten" (waar de naam "hofmeijer" zeker een aantal keren genoemd wordt, komt niet voor bij de resultaten van de zoekopdracht "hofmeijer". Joop groet
Bij sommige fora kan alleen
Bij sommige fora kan alleen op zoekopdrachten worden gezocht als het zoekwoord tussen spaties staat. In zo'n situatie wordt bijvoorbeeld Joop-Hofmeijer niet gevonden. Ik weet niet of dat hier ook het geval is.
-
Eddy bedankt voor je reactie.
Eddy bedankt voor je reactie.Nee dat is in het desbetreffende forumonderwerp NIET het geval. Hofmeijer staat hier gewoon tussen spaties.Kijk hier maar: https://www.historischcentrumoverijssel ... uit-heeten Joop groet
Beste Joop,
Beste Joop,Ik heb het nagevraagd en het blijkt dat de reacties op forumberichten niet geïndexeerd worden.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom hebben wij onze websitebouwer opdracht gegeven om de indexering aan te passen. Naar verwachting wordt de verbetering in de loop van de volgende week gerealiseerd.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom hebben wij onze websitebouwer opdracht gegeven om de indexering aan te passen. Naar verwachting wordt de verbetering in de loop van de volgende week gerealiseerd.
-
Dat is heel fijn Francis,
Dat is heel fijn Francis, bedankt voor de de razendsnelle service. Joop groet
-
Dag Francis,
Dag Francis,Klopt het dat de indexering van reacties op forumberichten nog niet is doorgevoerd ?
Beste Joop,
Beste Joop,De websitebouwer is er wel mee bezig geweest, maar dit heeft nog niet het gewenste resultaat opgeleverd. Ze moeten hier nog even wat dieper op induiken, vandaar de vertraging.
-
Ok dankjewel Francis.
Ok dankjewel Francis.
De websitebouwer is er wel
De websitebouwer is er wel mee bezig geweest, maar dit heeft nog niet het gewenste resultaat opgeleverd. Ze moeten hier nog even wat dieper op induiken, vandaar de vertraging. Is er al bekend hoe lang dit 'even' nog gaat duren?'t Is zo jammer dat er niet meer gezocht kan worden in eerdere berichten.

Beste Helen en Joop,
Beste Helen en Joop,Er is een oplossing gevonden. Volgende week vindt er een update op de website plaats en zou de zoekfunctie goed moeten werken. Zodra dit gebeurd is, zal ik dit in een bericht laten weten.