Vraagje dat hier eigenlijk niet thuishoort.

Alles wat met genealogie te maken heeft.
Plaats reactie
helen

Vraagje dat hier eigenlijk niet thuishoort.

Bericht door helen » 03 sep 2018, 20:54

Waarom wordt de spamrommel op het algemene forum niet onmiddellijk verwijderd?Er staan nu al 70 nieuwe berichten en het worden er elke dag meer.Dit is de reden waarom ik mijn vraag hier plaats, dan valt hij misschien eerder op.
Afbeelding

Francis van den Berg

Beste Helen,

Bericht door Francis van den Berg » 05 sep 2018, 12:53

Beste Helen,Wij zijn de afgelopen weken dagelijks bezig geweest met het voorkomen en verwijderen van spam van het forum. Bij mijn weten staan er momenteel geen spamberichten op, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Kun je aangeven waar die spamberichten zich zoal bevinden?

helen

Beste Francis,

Bericht door helen » 05 sep 2018, 23:48

Beste Francis,Nu zijn ze inderdaad weggehaald.Het waren er, de laatste keer dat ik keek, al 95!Allemaal nieuwe spam-berichten op, zoals ik al aangaf, het algemene forum.Er zijn toch niet meer dan twee forums, of vergis ik me? 
Afbeelding

AFJ

Ik had ook de indruk dat de

Bericht door AFJ » 06 sep 2018, 08:00

Ik had ook de indruk dat de oudste spamberichten er in elk geval het hele weekend hebben gestaan.

Francis van den Berg

Zoals gezegd, wij zijn

Bericht door Francis van den Berg » 06 sep 2018, 19:32

Zoals gezegd, wij zijn vrijwel dagelijks bezig met de controle op spamberichten.
Door een systeemupdate eind vorige week is de beveiliging in het afgelopen weekend en begin deze week even wat verminderd geweest, vandaar dat er wat spamberichten tussendoor zijn geglipt. We houden het nu weer goed in de gaten.

helen

Juist in het weekend slaan ze

Bericht door helen » 06 sep 2018, 22:13

Juist in het weekend slaan ze toe. Weinig moderators aanwezig dan, mischien?Maar, net zoals iedereen zijn de ingelogden met vreemde namen duidelijk te zien als je over de afbeeldingen gaat. Dan kun je erop wachten.Ook op dit moment wordt er hier weer spam geplaatst!
Afbeelding

Plaats reactie