wie weet meer van Agenis Mooij
-
j.moojen@quicknet.nl
Bij mijn gegevens komt
Bij mijn gegevens komt Niesje Mooijen/Moyen voor las dochter van jans jansz Moyen en Geertgen pannekoek. Niesje is gedoopt op 7 aug 1691 te Hraderwijk. Ze is overleden te harderwijk op 31 juli 1760. Ze trouwt te Harderwijk 20 aug 1710 met Albertuis Huisman geb omstreeks 1675. UIt dit huwelijk 2 kinderen:1. Anna Geertruid ged. 26 april 1711 harderwijk2.Johannes Christianus ged 5 sept 1717 Harderwijk.
-
j.moojen@quicknet.nl
Niesje doop moet zijn: 7 aug
Niesje doop moet zijn: 7 aug 1681 te Hraderwijk! sorrry.
Dutch Regiments is niet
Dutch Regiments is niet bereikbaar, dus kan daar even niet zoeken.Zal het later nog eens proberen. Vandaag werkt de site weer. Deze zal het niet zijn, denk ik.SnellenJanKapitein ter zee6-6-1677Getuige te Oosterhout BHIC En deze vermoedelijk ook niet.SnelJanGeb. Maastricht, cornet, woonplaats Maastricht<1751-Huwelijk met Maria Aletta de la Font Verder geen naam gevonden, die erop lijkt.Hij kan dus wel soldaat geweest zijn, maar dan is er niets vermeldenswaards gebeurd, zoals huwelijk of getuige zijn, gedurende die tijd.

Wim had een dochter Anna
Wim had een dochter Anna gevonden, daarom deze misschien?Kind:Jan SnellenVader:Peter SnellenMoeder:Anna HennekynGebeurtenis:DoopDatum:zondag 1 juni 1670Religie:Nederduits GereformeerdGebeurtenisplaats:Oosterhout

- ria van bessen
Dank je Helen, voor de moeite
Dank je Helen, voor de moeite.In dit geval gaat het vooral om Snel ivb met een zoektocht voor iemand.Vader = een Gerrit Snel. De zoon heet Thijs of Matthijs.
O, zoek je nog naar die
O, zoek je naar de vader van de Berend Gerrits Snel, die hopman (kapitein in het leger) was?Of naar een zoon Gerrit van hem?Kapitein was deze??Snel?Kapitein1675-Zijn kind, -Snel, overleden te St. Anna ter Muiden 1-6-1675-Dat kind begraven te St. Anna ter Muiden (Met dank aan Marianne Gossije)

- ria van bessen
Ja, dat klopt - ik zoek
Ja, dat klopt - ik zoek gegevens betr. zijn zoon Gerrit uit zijn 1e huwelijk.Er is een voogdijakte opgemaakt .. en thats it.Berend Snel heeft een broer Jan, Hattem zou mooi uitkomen, want Thijs Gerrits Snel duikt in die omgeving zomaar op ... uit het niets.