stamboom familie Holleboom

Alles wat met genealogie te maken heeft.
Margje49

Hallo R.J.,

Bericht door Margje49 » 06 aug 2015, 19:53

Hallo R.J.,Over dit antwoord van jou aan Ria heb ik een tijdje zitten tobben, maar ik kom er niet uit. Zou je me kunnen zeggen wat jouw redenen zijn om Lubbertien als halfzuster van Rutger, Maria en Hendrik Gerrits te zien?Ik snap het namelijk niet en ook dat tweede huwelijk niet. Wanneer moet dat dan geweest zijn? Ze zijn in 1701 al getrouwd en krijgen een zoon Jan. Veertig jaar later zijn ze allebei dood na het schrijven van diverse testamenten, waarvan alleen het laatste melding maakt van Janna Derks, dochter van wijlen Derk Hendriks Holleboom.Allerlei scenario's gaan er door mijn hoofd en op zo'n moment is het ongelukkig dat ik zo ver van Zwolle af zit, want het liefst haalde ik alle boeken overhoop om de oplossing te vinden.Dus als je wat licht in de duisternis kunt geven, graag.Groet, Margje

ria van bessen

Nou, een klein beetje licht

Bericht door ria van bessen » 06 aug 2015, 20:22

Nou, een klein beetje licht in jouw duister kan ik alvast geven.De uitsluiting van de halfbroer en halfzus .. en dus een 2e huwelijk slaan op de ouders van Hendrik Gerrits, Maria Gerrits en Rutger Gerrits ...of op de ouders van Hendrik Jans Fuit.

Margje49

Ria, Alvast bedankt. Gr. M

Bericht door Margje49 » 07 aug 2015, 13:13

Ria,Alvast bedankt.Gr. M

Plaats reactie