Riezebos

Alles wat met genealogie te maken heeft.
Annelies Onijs Koetsier

Ik vind dit echt een leuk

Bericht door Annelies Onijs Koetsier » 28 jul 2015, 11:41

Ik vind dit echt een leuk topic om te lezen. Want ook ik heb diverse Riezeboschen (in diverse spellingsvarianten) in de stamboom zitten. En ik vind het altijd reuze interesant om te weten waar een bepaalde naam vandaan komt.In het archief van Kampen komt een vaste bezoeker, die ik weet niet hoeveel genealogieën heeft uitgezocht. (behoorlijk diepgravend), hij heeft meen ik ook de naam Riezebos gedaan.Minie, welkom terug, leuke posting heb jij gedaan!!!! Erg interesant ook die verhalen op de website van Mastenbroek.Alleen mis ik een reactie van de vraagsteller. 

helen

Vreemd dat je geen spaties

Bericht door helen » 28 jul 2015, 14:55

Vreemd dat je geen spaties kunt maken, bij het laatste stukje dat je vermeld lukte het dus wel.Het ls toch simpel om achter elke punt een enter te geven.Als je gewoon typt kan het wel, maar als je kopieert en plakt, dan komt alles aanelkaar vast te zitten, zonder dat je dit uit elkaar kunt halen.Weer een grote ergernis bij dit 'nieuwe' forum.  
Afbeelding

helen

Probeer het eens vanaf de

Bericht door helen » 28 jul 2015, 16:16

Probeer het eens vanaf de site waar het vandaan komt en dan zul je zien dat het niet lukt. Als je de tekst eerst ergens anders opslaat en dan kopieert, dan kan het wel, maar dat is erg omslachtig.  
Afbeelding

Annelies Onijs Koetsier

Er zit ook verschil in,

Bericht door Annelies Onijs Koetsier » 28 jul 2015, 19:54

Er zit ook verschil in, tussen welke browser je gebruikt.Als je Internet Explorer gebruikt of bijvoorbeeld Google Chrome.Wel eens geprobeerd op dit forum te komen met je mobiel???? Een ramp, alles staat over elkaar heen geschreven.

Gerrit Zielman

Bericht door Gerrit Zielman » 28 jul 2015, 20:04

Daan ,Frits, Annelies en Helen, Inderdaad Helen ging het bij mij mis door knippen en plakken. Op dit moment is het zelfs zo dat ik niet meer in kan loggen.Na herhaalde mislukte pogingen zit bij mij het inlogprogramma muurvast, daarop heb ik gevraagd of de webbeheerder van het forum dit voor mij in orde zou willen maken. Hierop kreeg ik per omgaande bericht dat de forum beheerder met vakantie is.Vandaar een berichtje via mijn broer.Dank je wel voor jullie begripvolle reacties.Gelukkig kan ik wel stilletjes genieten van de inbreng van Allen op dit forum ook daarvoor mijn dank.Vriendelijke groetMinie Buit Zielman

vantspijker

De huidige discussie heeft

Bericht door vantspijker » 28 jul 2015, 20:47

De huidige discussie heeft inmiddels niets meer met het onderwerp te maken, en ik stel daarom dus voor dat dan maar af te sluiten.  Tenzij de oorspronkelijke vraagsteller daar andere ideeen over heeft; maar dat horen we dan wel.De huidige ontwikkeling  is jammer; laten we maar zuinig zijn op dit unieke forum en het gebruiken waarvoor het is bedoeld.Als er technische problemen zijn dienen die te worden voorgelegd aan het HCO. In het verleden is gebleken dat het dan wel allemaal, met goede wil van beide kanten en zeker van de kant van het HCO, weer goed komt. Dat er momenteel in deze periode van het jaar vakantieproblemen zijn is jammer maar niet onbegrijpelijk.  Even uitzitten dus.Frits.

Janny Lalkens

Hallo Minie

Bericht door Janny Lalkens » 28 jul 2015, 20:52

Hallo MinieWat vervelend met dat inloggen en ook met die spaties!Dat probleem met die spaties heb ik een keer zo opgelost: in bericht 1 heb ik het geplakte/gecopieerde stuk gezet en toen er onderaan gezet: wordt vervolgd. Daarna ben ik een nieuw bericht begonnen, natuurlijk bericht 2 genoemd. Daar heb ik mijn commentaar in gezet. Want anders werd het een rommelig iets. En in bericht 2 werkte alles natuurlijk weer normaal met spaties.Maar Minie, met of zonder spaties: informatie die jij geeft is zeer de moeite waard, dus vooral er mee doorgaan! Het gaat ons om de inhoud.Hartelijke groeten, JannyLatere aanvulling: terwijl ik dit typte, ook als tip/oplossing bedoeld!, is het stuk van Frits geplaatst. Dat zag ik dus na plaatsing van mijn stukje.

Plaats reactie