stamboom familie Holleboom
-
Benjamino
Joannes Willem Gerrits is
Joannes Willem Gerrits is correct..De tweede Wilhelmus weet ik niet meer van als dat jij aangeeft.Overlijdensdatum Antonius Gerrits is mij onbekend.Volgens mij bekende gegevens is R Gerrits geboren in Colmschate in 1717.. Mvg.
Zus Maria (x Theodorus
Zus Maria (x Theodorus Gerardus Wessels op den Hoek) had 5 kinderen.Broer Jan (x Mechteld) had 9 kinderen.
- ria van bessen
Dat is inderdaad de doop van
Dat is inderdaad de doop van Geertrui.Vader is Teunis Jans [en geen Gerrits zoals ik abusievelijk vermelde].Moeder Janna Berents hertr. in 1726 en dan zijn er een Jan, Berendina, Janna en Geertruid als kinderen. Volgens mij hertr. zij met Marten Cornelis.Van Colmschate e.o. weet ik verder niets af.
-
Benjamino
Oké..duidelijk, maar dit is
Oké..duidelijk, maar dit is volgens mij de Geertrui waar Olav naar op zoek is?? of vergis ik mij.. Groetjes.
Bedankt voor de doop !
Bedankt voor de doop !
-
Margje49
Hallo Jos,
Hallo Jos,Je vraagt naar de connectie fuit Derks en dan met name Janna Derks. Die laatste heb ik niet voor je. Wel heb ik een Heijltje Alberts, dochter van Albert Derks. Heijltje is gehuwd met Hendrik Gerrits (Fuit). Hun zoon heet Gerrit Hendriks Fuit en hij is gehuwd met Heijle Willems. Mogelijk had Hendrik Gerrits (Fuit) een zus, nl. Machteld Gerrits. Verdere zussen of broers zijn mij onbekend.Hendrik Gerrits was een broer van Maria Gerrits, die getrouwd was met Hendrik Jansen Fuit. Als erfgenaam heeft Gerrit Hendriks de naam Fuit aangenomen, iets waar nakomelingen erg boos over waren. Hij had zich laten vernoemen naar de boerderij - katerstede- waar hij woonde, het Corporaal Fuitshuis of het Fuitsplaatsje.Ik houd een slag om de arm met al die patroniemen. Mogelijk is jouw Janna een zus van Heijltje Alberts.Hartelijke groet,Margje
-
j.holleboom@chello.nl
Hallo Margje,
Hallo Margje,Bedankt voor je reactie en ik houd mij aanbevolen.