stamboom familie Holleboom

Alles wat met genealogie te maken heeft.
Benjamino

Hoi, Nee deze datum is mij

Bericht door Benjamino » 07 mei 2015, 15:26

Hoi, Nee deze datum is mij niet bekend.  

Benjamino

Joannes Willem Gerrits is

Bericht door Benjamino » 07 mei 2015, 15:29

Joannes Willem Gerrits is correct..De tweede Wilhelmus weet ik niet meer van als dat jij aangeeft.Overlijdensdatum Antonius Gerrits is mij onbekend.Volgens mij bekende gegevens is R Gerrits geboren in Colmschate in 1717.. Mvg.

Tilburger

Zus Maria (x Theodorus

Bericht door Tilburger » 07 mei 2015, 15:32

Zus Maria (x Theodorus Gerardus Wessels op den Hoek) had 5 kinderen.Broer Jan (x Mechteld) had 9 kinderen.

Benjamino

Hoi,

Bericht door Benjamino » 07 mei 2015, 15:54

Hoi,Ik heb een Geertruide Tonis(sen) op den Colck in Duer..gedoopt op de statie vos in hengeveld in 1721 D.V. Antonie Jans en Joa Berents.

ria van bessen

Dat is inderdaad de doop van

Bericht door ria van bessen » 07 mei 2015, 19:59

Dat is inderdaad de doop van Geertrui.Vader is Teunis Jans [en geen Gerrits zoals ik abusievelijk vermelde].Moeder Janna Berents hertr. in 1726 en dan zijn er een Jan, Berendina, Janna en Geertruid als kinderen. Volgens mij hertr. zij met Marten Cornelis.Van Colmschate e.o. weet ik verder niets af. 

Benjamino

Oké..duidelijk, maar dit is

Bericht door Benjamino » 07 mei 2015, 20:12

Oké..duidelijk, maar dit is volgens mij de Geertrui waar Olav naar op zoek is?? of vergis ik mij.. Groetjes.

Tilburger

Bedankt voor de doop !

Bericht door Tilburger » 08 mei 2015, 11:50

Bedankt voor de doop !

j.holleboom@chello.nl

Hallo

Bericht door j.holleboom@chello.nl » 19 mei 2015, 17:06

Hallo Weet iemand waar de erve "de Prottell" zich ongeveer op Holtens grondgebied bevond in de 17e eeuw?Jos

Margje49

Hallo Jos,

Bericht door Margje49 » 06 jun 2015, 18:47

Hallo Jos,Je vraagt naar de connectie fuit Derks en dan met name Janna Derks. Die laatste heb ik niet voor je. Wel heb ik een Heijltje Alberts, dochter van Albert Derks. Heijltje is gehuwd met Hendrik Gerrits (Fuit). Hun zoon heet Gerrit Hendriks Fuit en hij is gehuwd met Heijle Willems. Mogelijk had Hendrik Gerrits (Fuit) een zus, nl. Machteld Gerrits. Verdere zussen of broers zijn mij onbekend.Hendrik Gerrits was een broer van Maria Gerrits, die getrouwd was met Hendrik Jansen Fuit. Als erfgenaam heeft Gerrit Hendriks de naam Fuit aangenomen, iets waar nakomelingen erg boos over waren. Hij had zich laten vernoemen naar de boerderij - katerstede- waar hij woonde, het Corporaal Fuitshuis of het Fuitsplaatsje.Ik houd een slag om de arm met al die patroniemen. Mogelijk is jouw Janna een zus van Heijltje Alberts.Hartelijke groet,Margje 

j.holleboom@chello.nl

Hallo Margje,

Bericht door j.holleboom@chello.nl » 06 jun 2015, 19:08

Hallo Margje,Bedankt voor je reactie en ik houd mij aanbevolen.

Plaats reactie